ا
-
ابراهیمی، انیس
بررسی تطبیقی نام آواها در دو زبان فارسی و انگلیسی بر اساس نخستین نظریههای نام آوایی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 85-99]
-
ارجمندیان، افسانه
نشانه شناسی بیلبوردهای هنری در طرح «نگارخانه ای به وسعت یک شهر» [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 5-30]
-
اسماعیل نژاد، ایوب
بررسی دلالتهای ضمنی درفیلم «مرثیه برف» با رویکرد نشانهشناسی لایهای [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 5-16]
-
انصاریان، شادی
نظریه الگوهای شناختی و مفاهیم واژگانی: بنیادها، سازوکارها و کاربردها [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 17-35]
ب
-
بامشادی، پارسا
نظریه الگوهای شناختی و مفاهیم واژگانی: بنیادها، سازوکارها و کاربردها [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 17-35]
ح
-
حق بین، فریده
روش پژوهش کیفی، برآیند رویکرد امیک و قوم نگاری ارتباط [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 37-46]
ذ
-
ذهنی، گلبرگ
عوامل موثر بر موفقیت تبلیغات تلویزیونی از دیدگاه نشانه شناسی [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 31-46]
ر
-
رنجبر، کتایون
مقایسه تبلیغات تجاری محصولات بهداشتی دو شرکت داخلی و خارجی از دیدگاه نشانهشناسی لایهای [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 47-66]
ک
-
کاظمی، فروغ
تأملی در قرآن کریم بررسی زبانشناختی برخی از قواعد تجویدی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 65-84]
-
کاظمی، فروغ
بررسی تطبیقی نام آواها در دو زبان فارسی و انگلیسی بر اساس نخستین نظریههای نام آوایی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 85-99]
م
-
مالمیر، ملیحه
کاربرد نشانه شناسی در تحلیل پوسترهای تبلیغاتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 67-88]
-
محمدزاده، مطهره
ساخت مجهول در گویش بابلی [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 47-64]
-
محمدی، زهرا
بررسی دلالتهای ضمنی درفیلم «مرثیه برف» با رویکرد نشانهشناسی لایهای [دوره 11، 40-41، 1394، صفحه 5-16]
ن
-
نعیمی حشکوائی، فاطمه
تبلیغات و زبان استعاری:رویکرد شناختی به نشانه شناسی [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 89-106]
و
-
ولی زاده، سبا
معنی ـ نشانه شناختی تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر شیراز: رویکردی مشاهده گر بنیاد [دوره 11، 42-43، 1394، صفحه 107-129]